Hvem er vi?

Skolekredsens bestyrelse består af:

Gitte Nordborg Jørgensen

Jeg har været med i bestyrelsen i 7 år. Jeg har været formand de sidste 6 år.
Jeg har to børn. Begge har gået på skolen siden den startede og min yngste datter går der stadig i 8. klasse.

Jeg sidder i bestyrelsen fordi jeg gerne vil gøre noget godt for byens børn og jeg elsker at lave frivilligt arbejde.

At se glade børn og voksne ved vores arrangementer er det bedste.

Stine Bæk Nielsen
Næstformand

Mit navn er Stine og jeg har 2 børn på friskolen.

Jeg har haft børn på skolen siden skolens start, men er først kommet med i Skolekredsen i 2019.

Jeg sidder i skolekredsen fordi, at jeg gerne vil være med til at skabe gode oplevelser og minder for vores børn, at kunne se tilbage på.

Søren Hougaard
Bestyrelsesmedlem

Mit navn er Søren og jeg har 2 børn på friskolen. Jeg har været med i skolekredsen i 2 år. Jeg har været med til at starte skolen op, da den blev lavet til friskole. Jeg sidder i skolekredsen fordi, jeg gerne vil være med til at skabe gode oplevelser og minder for vores børn.

Tanja Jønsson
Bestyrelsesmedlem

Hej jeg hedder Tanja, jeg har ingen børn. Jeg har været med i skolekredsen i 3 år. Jeg sidder i skolekredsen fordi jeg gerne vil give børnene nogle god oplevelser, og syndes det er fedt at der er nogle extra tiltag til børnene.

Pia Korsgaard
Bestyrelsesmedlem

Hej mit navn er Pia, jeg har 2 børn på friskolen. Jeg har været med i skolekredsen i 4 år.

Jeg sidder I skolekredsen, fordi jeg elsker at lave arrangementer, så vi kan give vores børn ekstra oplevelser, og gode minder.