LIVSTRÆET – Natur-og Bevægelsesbørnehave og vuggestue

Livstræet er en selvstændig afdeling under Friskolen Vellev.

Vi har hjemmebase i den gamle præstegård, et spændende 2-etagers hus med flotte havestuer, små kroge og svungne trapper. Fyldt med atmosfære og muligheder! Udenfor ligger Danmarks måske skønneste legeplads med 2 tønder land blandet skov, legeredskaber, huler,  legehuse, udhuse, snedkerværksted, bålplads, frugthave, cykelbane og en indbydende græsplæne skråning.

Tæt på har vi Vellev Stadion og Friskolen med en fin gymnastiksal.

I disse rammer har vi skabt Livstræet – et glædens og oplevelsernes sted.

Hvorfor vælge Livstræet?

Vi er et udviklingssted, hvor børnene er trygge, og hvor der er udfordringer til både hoved og krop. Vi vil have tilfredse forældre der henter glade og beskidte børn, der har noget at fortælle. Der skal være noget at hente – hver dag!

1 besøg siger mere end 1000 ord, og det er også på den måde I bedst kan opleve atmosfæren, tonen og stemningen.

Så varmt velkommen

Lærke
2.a, Friskolen Vellev

"Jeg kan godt lide friskolen fordi lærerne er søde og det er sjovt at gå her og jeg har gode venner. Jeg vil gerne invitere alle børn til at gå på denne her skole."

Niels
2.a, Friskolen Vellev

"De voksne finder på sjove ting vi skal lave, f.eks. i matematik og vi har har gode steder at lege.

Mette
8.a, Friskolen Vellev

"På skolen har vi et godt sammenhold og hjælper hinanden. Det er godt vi lærer det vi skal og hvis et barn har brug for mere hjælp, så får de det."

Emilie
5.a, Friskolen Vellev

"Jeg kan godt lide at vi er på lejrture hvert år og der er en stor SFO som tager på turer."

Lucas
3.a, Friskolen Vellev

"Jeg synes det er rigtig fedt når vi har krea med Kirstin og vi hækler."

Isabella
6.a, Friskolen Vellev

"Jeg kan godt lide at vi ikke er så mange børn i klasserne fordi så bliver man hørt."

Skriv dit barn op her

Det er altid en god ide at skrive sit barn op i god tid. Her kan I skrive jeres barn op til både børnehave og vuggestue så snart barnet er født. I er også altid velkomne til at kigge forbi og få en snak eller ringe til os.