SKOLEKREDSEN

Støtteforeningen Skolekredsen Vellev

Skolekredsen har til opgave, at indsamle midler, der tilgodeser børnene, på friskolen samt Livstræet.
Vi indsamler midler ved hjælp af forskellige arrangementer samt medlemskaber.

Et Familie medlemskab af Støtteforeningen koster 200 kr. pr familie, pr. skoleår. Alle familier med børn på friskolen eller i Livstræet får automatisk tilsendt en opkrævning af medlemskab sammen med første opkrævning på institutionen – derefter betaler man hver august. Ønsker man ikke at være medlem, skal man aktivt melde sig ud.

Medlemskab af Skolekredsen giver stemmeret til friskolens/Livstræets samt Skolekredsens årlige generalforsamling.

Alle kan være medlem af Skolekredsen, man behøver ikke at have børn i hverken friskolen eller Livstræet.
Medlemsskabet er for alle der støtter op om, at Vellev by har en friskole og daginstitution.

I løbet af året holder vi forskellige arrangementer som for eksempel:

Fastelavn
Cola-bal 2 gange om året
Fællesspisning 4 gange om året
Skolernes motionsdag
Halloween
Under Corona har vi afholdt online familie Banko og Bogstavjagt.

Prisen for deltagelse af Skolekredsens arrangementer, afhænger af medlemskab. Der findes derfor en pris til medlemmer og en for ikke-medlemmer.

Ved spørgsmål vedr. Skolekredsen eller bidrag er I velkomne til, at kontakte
Gitte Nordborg Jørgensen
Skolekredsenfriskolen@gmail.com