Vellev Avis 2024

Traditionen tro var uge 6 “Avisuge” på Friskolen Vellev. Alle børnene fra 2. klasse og opefter har arbejdet med de mange forskellige opgaver, der ligger i sammensætning af en spændende og underholdende avis, som giver nyhedsværdi for læseren.

Ved enhver anden avis, er der også her blevet lavet interviews og indsamlet data for at lave oprigtige og troværdige artikler og reportager. Flere reportager omhandler de spændende oplevelser de ældste elever havde ugen forinden, hvor de var ude i forskellige praktikpladser. Derudover er der både Boganmeldelser, en efterlysning, debat omkring mobiltelefon i skoletiden, en engelsk artikel samt en oversigt over idéer til aktiviteter til den efterfølgende vinterferie i lokalområdet.

Læseren af Vellev Avisen bliver heller ikke snydt for kryds og tværs, fun facts, tegneserie og en opskrift på lækre fastelavnsboller. Annonceafdelingen har ligeledes sørget for at lokale forretningsførere har haft mulighed for at få en annonce med i avisen.

Er du blevet nysgerrig på hvad Vellev Avisen byder på, så er du velkommen til at læse den her

Se arkiv