Ny trivsels- og undervisningsmiljø undersøgelser (2023) – Friskolen Vellev er en god skole at gå på

I slutningen af 2023 blev en ny trivsels- og undervisningsmiljøundersøgelse lavet færdigt for 0. – til 9. klassetrin. Rapporten er delt op i 2 dele for hhv. 0.-3. klasse og 4.-9. klasse.

Undersøgelsens formål er at vurdere elevernes trivsel på Friskolen Vellev; Hvor er trivsel god og hvor er der steder, der kan arbejdes på.

Ledelsen og bestyrelsen fra Friskolen Vellev er meget tilfredse med rapporternes resultater, hvor der eksempelvis kan fremhæves besvarelser som at 90 % af 0.-3. klasse eleverne er meget glade for deres skole og 67 % af 4.-9. klasse oplever at de tit eller meget tit lykkes med at lære dét, de gerne vil.

De samlede rapporter kan downloades og læses via linkene her:

Trivsels- og undervisningsmiljøundersøgelse 0.- 3. klassetrine (2023)

Trivsels- og undervisningsmiljøundersøgelse 4.- 9. klassetrine (2023)

Se arkiv