Idrætsdag 2023 – med OL deltager som underviser

Idrætsdagen på Friskolen Vellev var en kæmpe succes. ⭐️⭐️⭐️

Ikke mindst fordi vores modige og nysgerrige elever tog så godt imod vores inspiration til dem, nemlig 16 årige Daniel, som er 6x Danmarksmester i højdespring, sommer OL2023 deltager i højdespring i Slovenien, men også vinter OL2023 deltager i SydKorea i skeleton.

Tak til Daniel Kylmäluoma-Pedersen for at fortælle om sin hverdag som top atlet, at fortælle, at det er de små mål i hverdagen, som tæller, at tage alle elever rundt i en fælles opvarmning -store som små, at lære vores elever at springe højdespring, -hvem havde troet, at vi faktisk havde talenter indenfor atletik.

Der kan takkes for meget mere, -det kunne blive dagen, som bliver ved med at gi’ 🙏🏻.

Til gengæld fik vi lært Daniel, at morgensang og fortælling på Friskolen Vellev virkelig er skønt og går lige i hjertet. Dejligt, at vi også kunne give noget tilbage til Daniel 🙌🏻

Se arkiv