Bestyrelsen

Bestyrelsen på Friskolen Vellev, varetager den overordnede ledelse af hele institutionen, herunder Friskolen Vellev og Livstræet. Deres arbejde består i at sørge for at vores økonomi og drift er i overensstemmelse med vores vedtægter, samt gældende love og regler for friskoler i Danmark

Der ud over er bestyrelsen en stor del af vores forældresamarbejde og står for blandt andet organisering af forældrerengøring og fælles arbejdsdage og stiller selvfølgelig også op hvert år når lærere og bestyrelse kæmper mod “de store” i den årlige rundbold kamp – selvfølgelig udklædte.

Direkte kontakt til bestyrelsen: bestyrelsen@friskolen-vellev.dk

Vores hjælpsomme og arbejdsomme bestyrelse består af

Trine Rasmussen

Formand

Jeg er mor til Carlo, som går i Livstræets børnehave og Silje som går i vuggestuen. Jeg har siddet i Livstræets forældreråd siden 2020 og i bestyrelsen siden 2021.

Oliver Panthera Graversen

Næstformand

Jeg er far til Theodor, der går i Livstræet, og bor med min kone Mia i en naboby til Vellev. Vi valgte at flytte til området, fordi vi gerne ville bo tæt på en friskole. Jeg tror på at friskoler giver nogle af de bedste rammer for børns læring og udvikling, og det har Friskole Vellev kun bekræftet. Jeg har valgt at involvere mig i bestyrelsen for friskolen for at støtte skolens eksistens og udvikling. Derudover hjælper jeg også med at holde hjemmesiden opdateret.

Rune Hust

Kasserer

Jeg er far til to af eleverne på skolen i hhv. 5. og 8. klasse. Jeg er valgt til at være kassere i bestyrelsen fordi jeg synes det er spændende at være med til at forme skolens fremtid og jeg har et godt overblik over økonomien. Derudover er jeg selvstændig erhvervsdrivende.

Gitte Nordborg

Bestyrelsesmedlem

Jeg hedder Gitte Nordborg Jeg har haft børn på Friskolen Vellev siden skolen startede. Jeg har ikke børn på skolen længere da min yngste datter er på efterskole og den store er færdig med grundskolen. Jeg har de sidste 8 år været aktiv i Skolekredsens bestyrelse og de sidste 6 år som formand. Hver anden torsdag, kører jeg et klubtilbud ved navn Fristedet for børn/ unge i Vellev sammen med to andre frivillige. Jeg synes skolen / Livstræet er en af byens vigtigste grundsten og en vigtig ting at værne om og bevare.

Line Skjødt Timmermann

Bestyrelsesmedlem

Jeg er mor til Mads og Ida. Jeg har siddet i bestyrelsen siden 2017. Jeg synes det er spændende at være med, og kan godt lide arbejdet med og omkring skolen. En af opgaverne jeg har sammen med Pia er at få rengøringsplanen til at hænge sammen.

Pia Korsgaard

Bestyrelsesmedlem

Jeg har siddet i skolebestyrelsen siden 2016 og har 2 børn på skolen. Jeg sidder i skolebestyrelsen fordi jeg syntes det er dejligt at have indsigt i mine børns hverdag, og så brænder jeg for at vores institution er et rart sted, for vores børn at være, og et sted hvor fagligheden er i top.

Linnea

Bestyrelsesmedlem

Jeg er mor til 2, Mathias der går i børnehaven og Caroline der går på friskolen. Vi flyttede til Vellev sommeren 2021. Som medlem af bestyrelsen håber jeg, at jeg kan komme med nye og spændende idéer, samt være en del af det gode fællesskab.

Benedicte Horn-Langgaard

1. Suppleant

Ines Pasche

2. Suppleant

Jeg bor sammen med min mand og vores 2 børn i midten af vores skønne by Vellev. Vores store dreng har gået i Livstræet og på Friskolen Vellev og vores datter Lilly har taget hele vejen fra vuggestuen i Livstræet og går nu på skolen. Jeg har i mange år været aktiv i både Livstræets og skolens bestyrelse og kan godt lide at være med til at forme børnenes hverdag sammen med resten af bestyrelsen, ledelsen og personalet. Jeg ser frem til at tage de udfordringer op, der vil komme og de glæder der er ved at se at børnene og skolen udvikler sig. Jeg ser frem til mange år sammen med Friskolen Vellev og Livstræet.